Odchudzanie, wskazówki i porady

Odchudzanie to bardzo często poruszany temat. W dalszej części artykułu podamy kilka porad i wskazówek, z których korzysta wiele kobiet, aby odchudzanie odbywało się w zdrowy i naturalny sposób. Dzięki naszym wskazówkom, dowiesz się jak schudnąć w zdrowy sposób, co jest bardzo istotne bez stosowania diet cud, które mają bardzo zły wpływ na nasz organizm.

12 porad na zdrowe odchudzanie

  • Możemy zmniejszyć wartość kaloryczną szklanki soku do 85 kalorii jeżeli wymieszamy go pół na pół z wodą.
  • Zielona herbata jest bardzo zdrową alternatywą, ponieważ dzięki swoim właściwościom antyoksydacyjnym, spala tłuszcz. Jeżeli napijemy się jej tuż przed wysiłkiem fizycznym, pomoże nam dużo szybciej spalić tkankę tłuszczową. Nie jest jednak zalecana dla osób, które cierpią na nadciśnienie.
  • Unikajmy przyjmowania suplementów odchudzających ponieważ działają przez kilka minut, dając mylne uczucie nasycenia po czym sprawiają, że atakuje nas głód.
  • Zamieńmy masło na oliwę z oliwek. Masło to tłuszcz pochodzenia zwierzęcego zawiera głównie nasycone kwasy tłuszczowe i znaczne ilości cholesterolu, których nadmiar ma szkodliwy wpływ na układ krążenia.
  • Pijmy dużo wody, pozwoli to zapełnić nasz żołądek przez co nie będziemy odczuwać głodu i do tego nasz organizm będzie dobrze nawodniony przez cały dzień.
  • Jedzmy dużo sałatek, ale w małych porcjach. Do tego warto jest kroić warzywa, które używamy do przygotowania sałatki, na duże kawałki. Sprawi to, że będą one trudniejsze do zjedzenia i zjemy ich mniej.
  • Bądźmy w ciągłym ruchu. Aktywność fizyczna jest jednym z najlepszych sposobów na odchudzanie, wystarczająco okazać się może nawet wchodzenie po schodach, jazda na rowerze czy chodzenie pieszo do pracy. Będzie to miało również pozytywny wpływ na nasze zdrowie.
  • Jeżeli właśnie kończymy naszą codzienną dawkę aktywności fizycznej, warto abyśmy pod sam koniec zwiększyli prędkość wykonywanych ćwiczeń, pozwoli to na wyeliminowanie większej ilości toksyn z organizmu oraz poprawi wygląd naszych nóg i pośladków.
  • Zmodyfikujmy wielkość spożywanych posiłków, jeżeli się nad tym zastanowimy, zapewne dojdziemy do wniosku, że nasze posiłki są za duże.
  • Wymyślmy swoją własną karę. Za każdym razem kiedy odstąpimy od naszych postanowień, wykonajmy dziesięć lub więcej przysiadów albo zdecydujmy się na inne ćwiczenie. Sprawi to, że ochota na podjedzenie jakiejś niezdrowej przekąski szybko nam minie.
  • Znajdźmy swoją inspirację. Rozmieśćmy w całym mieszkaniu obrazy lub przedmioty, które nas będą dopingować do działania. Za każdym razem kiedy będziemy patrzeć na te rzeczy, zrozumiemy, że słodycze lub inne zachcianki mogą zrujnować to, co do tej pory osiągnęliśmy.
  • Zamiast spożywać słodkich i gazowanych napojów, przygotujmy nasz własny napój, do szklanki wody dodajmy odrobinę cytryny i stewii. Nie dość, że mieszanka ta zastąpi nam każdy napój wysokokaloryczny, to cytryna bardzo pozytywnie przyczyni się do naszej diety ponieważ ma działanie antyoksydacyjne.

Na koniec musimy zapamiętać, że oprócz wprowadzenia zdrowej diety, to co naprawdę ma ogromny wpływ na odchudzanie, to nasza determinacja i pragnienie zmiany stylu życia.