Piersi – utrzymaj je kształtne dzięki werbenie

Kwiat werbeny jest niezwykle użyteczny w trosce o kobiecą urodę. Być może o tym nie wiesz, ale werbena jest głównym składnikiem używanym w produktach wzmacniających piersi.
Piersi

W dzisiejszych czasach werbenę używa się głównie w leczeniu stanów obniżonego nastroju. Czy wiedziałaś jednak o tym, że już od czasów starożytnych kwiaty te służyły do celów estetycznych i medycznych? Znane są między innymi ze swojego wspaniałego działania jeśli chodzi o dbanie o stan piersi.

Dzięki temu, że jest wspaniałym antyoksydantem oraz ze względu na swoje działanie ujędrniające, werbena okazuje się być niezastąpionym środkiem chroniącym nasze komórki. Pobudza ona krążenie i odświeża koloryt skóry, dzięki czemu sprawia, że piersi są piękne i jędrne.

Łącząc właściwości werbeny z tymi, które kryje w sobie biały ocet winny, z łatwością pozbędziemy się efektu zwiotczałych piersi. Taka kuracja – połączona z codziennym masażem oraz zrównoważoną dietą oraz ćwiczeniami, bardzo szybko przyniesie korzystne rezultaty, za które podziękują nam nasze piersi.

Werbena

Piersi – wzmocnij je dzięki tej mieszance

Składniki:

  • 1 litr octu winnego z białego wina
  • 250-300 g baldachów kwiatów werbeny (kwiaty razem z podtrzymującymi je gałązkami). Ważne, by kwiaty były świeże. Jeżeli zamierzasz użyć suchych kwiatów, będziesz potrzebować zaledwie 100g.

Sposób przygotowania:

  • Zmieszaj w słoiku ocet z kwiatami werbeny.
  • Gdy już składniki będą razem, pozostaw do zmacerowania na około 4 dni (w przypadku kwiatów świeżych). Jeżeli używasz kwiatów w postaci suszonej, pozostaw je w occie na osiem dni.
  • Po upłynięciu tego czasu, odcedź kwiaty i przelej płyn bo butelki. Tak przygotowany, będzie gotowy do użytku.

Może zechcesz też przeczytać: Opadające piersi – 8 praktycznych wskazówek

Cała kuracja polega na przecieraniu piersi zamoczoną w płynie szmatką. Należy je stosować trzy razy dziennie: raz z samego rana, następnie w południe, po czym kolejny raz wieczorem przed snem.

Preparat można stosować przez około 20 do 30 dni. Po tym czasie należy zrobić miesiąc odpoczynku, po czym – jeśli masz ochotę – możesz znów wrócić do kuracji.

Każda aplikacja płynu powinna trwać 5-10 minut. Aby uzyskać możliwie jak najlepsze efekty, kurację należy powtarzać przez co najmniej cztery miesiące. Nawet młode kobiety zauważają po tym czasie zmianę w stanie swoich piersi.

Ćwiczenia

Piersi – wzmocnij je dzięki tym pięciu ćwiczeniom

Jeżeli opadanie i wiotczenie piersi pojawiło się u Ciebie już w młodym wieku, może mieć ono związek z nieodpowiednim dbaniem o skórę oraz z brakiem odpowiednio silnego systemu mięśni.

Dlatego też to takie ważne, by codziennie ćwiczyć. Obowiązuje to poza nacieraniem piersi podaną przez nas mieszanką.

Przeczytaj też: Wzmocnij ramiona prostymi ćwiczeniami

W dalszej części artykułu podamy Ci pomysły na kilka ćwiczeń, które – aby osiągnąć możliwie najlepsze rezultaty – powinnaś wykonywać co najmniej trzy razy w tygodniu:

Rozciąganie na podłodze

Stań na podłodze na czworaka, opierając się o nią kolanami i rękami. Ręce powinny być rozłożone jak najszerzej, a stopy – znajdować się w powietrzu nie dotykając podłogi. Gy już przybierzesz tę pozycję, rozciągnij ramiona maksymalnie. Postaraj się prawie dotknąć podłogi. Następnie podnieś się.

Spróbuj powtórzyć to ćwiczenie tyle razy ile jesteś w stanie. Bądź w stosunku do siebie wymagająca, ale nie forsuj się nadmiernie.

Uciskanie rąk

To proste ćwiczenie możesz wykonać gdziekolwiek tylko jesteś, w jakimkolwiek momencie dnia. Idealny pomysł na moment przestoju i nudy w pracy bądź w szkole.

Stań i ustaw nogi na szerokość bioder. Złącz ręce przed mostkiem i naciskaj na nie wzajemnie podczas gdy przedramiona znajdują się równolegle do podłogi.

Ćwiczenia z ciężarkami lub butelkami

Połóż się na plecach. Weź do ręki ciężarki (lub butelki) i zegnij ręce pod kątem 90 stopni. Unieś ręce do góry i wykonaj ruch do przodu. Ćwiczenie zakończ rozciągając ręce nad klatką piersiową.

Ciężarki

Ruch latania z ciężarkami lub butelkami

To ćwiczenie jest bardzo proste. Stań z nogami rozstawionymi na szerokość bioder. Złap ciężarki i umieść je na wysokości bioder. Następnie unieś je na wysokość klatki piersiowej, rozciągając przy tym łokcie.

Skrzyżowane ręce

Złap każdy z łokci przeciwną ręką i pociągnij je do zewnątrz. Szybko zauważysz, jak wpływa to na Twoje mięśnie klatki piersiowej.

Może zainteresuje Cię też artykuł: Jędrny biust – naturalne sposoby

Wszystkie te podane przez nas ćwiczenia możesz swobodnie powtarzać, gdy tylko masz na to czas lub ochotę. Dobrym pomysłem jest na przykład 60 powtórzeń w 3 seriach po 20 – pomoże to wzmocnić i ujędrnić piersi, ale też pozytywnie wpłynie na mięśnie pleców.

Biust

Jak już wcześniej wspomnieliśmy, dobrym pomysłem jest łączenie podanych przez nas kuracji i ćwiczeń ze zdrową, zbilansowaną dietą i aktywnym trybem życia. Dobrze by było również nie spać na brzuchu i unikać długotrwałego przygniatania piersi.

Może zainteresuje Cię też artykuł: Biustonosz w złym rozmiarze. Czy to niebezpieczne?

Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno na to, by zadbać o swoje piersi. Ten obszar naszego ciała zasługuje na szczególną troskę, gdyż jest bardzo wrażliwy na upływ czasu i nieodpowiednią pielęgnację.

Nie chodzi tu tylko o wygląd. Chodzi też o to, byś była w formie i uniknęła późniejszych dolegliwości związanych z bólem pleców i szyi. Bardzo często wynikają one z utrzymywania złej pozycji ciała oraz z nieodpowiednio wykształconej tkanki mięśniowej.

Źródło konsultacji specjalistycznej: “La belleza entra por la boca”, Txumari Alfaro.