Płaski brzuch – 3 kroki do szczupłej sylwetki

Płaski brzuch

Płaski brzuch jest marzeniem niejednej z nas. To właśnie w tej części naszego ciała tłuszcz gromadzi się najchętniej. Zwłaszcza jeżeli nie utrzymujemy odpowiedniej diety lub prowadzimy siedzący tryb życia. Kiedy już tkanka tłuszczowa usadowi się tam na dobre, niełatwo jest się jej pozbyć.

Płaski brzuch wymaga wysiłku i dyscypliny. Dzisiaj poznasz 3 podstawowe kroki, dzięki którym szybko spalisz tłuszcz i płaski brzuch przestanie być czymś nieosiągalnym.

Płaski brzuch – 3 kroki

Płaski brzuch

Pierwszy krok: zacznij dzień od ćwiczeń, zdrowej żywności i nawodnienia organizmy

  • W żadnym przypadku nie powinnaś omijać śniadania lub walczyć z głodem. Sprawisz tylko, że spalanie tłuszczu będzie o wiele trudniejsze, a metabolizm dużo wolniejszy.
  • Zaczynaj dzień od szklanki letniej wody z cytryną.
  • Staraj się codziennie rano wykonywać półgodzinną serię ćwiczeń. Możesz biegać, jeździć rowerem, skakać na skakance, tańczyć itp.
  • Ćwiczenia najlepiej wykonywać jeszcze przed śniadaniem. Wtedy Twoje ciało sięga po nagromadzone rezerwy kaloryczne.
  • Po wysiłku fizycznym odpocznij i zjedz zdrowe śniadanie, bogate w witaminy i błonnik.

Drugi krok: ostatni posiłek w ciągu dnia

  • Jeżeli rzeczywiście marzy Ci się płaski brzuch, to bardzo ważne, żebyś jadała lekkie kolacje i nie później niż na 3 godziny przed pójściem spać. Pamiętaj, że podczas snu Twoja przemiana materii nie działa tak samo jak w ciągu dnia i nie jest w stanie odpowiednio spalić kalorii.
  • Najlepiej zjeść coś lekkiego i niskokalorycznego.

Trzeci krok: brzuszki

Brzuszki

  • Niewątpliwie, żeby osiągnąć płaski brzuch, trzeba regularnie wykonywać odpowiednio dobrane ćwiczenia. Możesz robić brzuszki zaraz po porannym bieganiu lub po południu, przed kolacją.
  • Najlepiej jest realizować kilka serii brzuszków, 3 – 4 razy dziennie.
  • Ćwiczenia te nie tylko przyspieszają spalanie tłuszczu, ale również usprawniają metabolizm.

Jak odpowiednio robić brzuszki?

  • Kładziemy się na plecach, na twardej powierzchni. Ręce trzymamy za głową. Uginami nogi w kolanach, utrzymując stopy cały czas na ziemi.
  • Teraz powoli podnosimy się, używając do tego mięśni brzucha. Pamiętaj, że dolna część pleców musi dobrze przylegać do podłoża.
  • Opadamy powoli, wdychając powietrze. Powtarzamy ćwiczenie 20 – 25 razy. Odpoczywamy pomiędzy każdą serią.
  • Staraj się wykonywać 2 -3 serie każdego dnia.

Najważniejsze, żeby odczuwać wysiłek w mięśniach brzucha, a nie w szyi. Jeżeli jest inaczej, oznacza to, że Twoja pozycja podczas ćwiczeń jest nieodpowiednia. Jeżeli nie jesteś przyzwyczajona do robienia brzuszków, zacznij od 10 i stopniowo, z czasem, zwiększaj ich ilość.

Nie chodzi też o to, żeby się wykończyć. Twoje ciało się zmęczy i nie przyniesie to oczekiwanych rezultatów.

Pamiętaj!

Zdrowa dieta

Chociaż te 3 kroki są najważniejsze, płaski brzuch wymaga też odpowiedniej, zrównoważonej diety, bogatej w owoce, warzywa i zboża. I, oczywiście, w wodę. Możesz śmiało przygotowywać koktajle i napary, które pomogą Ci spalić tłuszcz na brzuchu.

Jak widzisz, płaski i jędrny brzuch nie jest czymś niemożliwym. Wymaga tylko siły woli i cierpliwości. Pamiętaj, że rezultaty nie są natychmiastowe, i że musisz realizować ćwiczenia regularnie.

Możemy Cię zapewnić, że te 3 powyższe kroki na pewno poprawią jakość Twojego życia i sprawią, że będziesz czuła się zdrowsza i pełna energii.