Podkręć Swój Metabolizm Dzięki Tym Produktom

Powolny metabolizm jest jedną z najczęstszych i najsłabiej wykrywalnych dolegliwości u ludzi, których ona dotyczy. Wiąże się ze spalaniem przez organizm mniejszej liczby kalorii w stanie spoczynku niż jest to optymalne. Znany jest również jako „metabolizm podstawowy”, co oznacza, że organizm zużywa jedynie niewielką ilość energii w stanie spoczynku.

Niektóre z czynników, które mogą spowalniać Twój metabolizm:

  • Niedoczynność tarczycy będąca chorobą hormonalną
  • Siedzący tryb życia będący wypadkową braku ruchu i aktywności fizycznej
  • Niepożądany efekt diety, która jest zbyt surowa, powodując zmiany w metabolizmie i tzw. efekt jojo.

Ważne jest również, aby wykryć ewentualne konsekwencje tego stanu. Polecamy jednak spożywanie produktów naturalnych, które pomogą ci przyspieszyć metabolizm i uniknąć problemów.

Produkty przyspieszające metabolizm

2#:waga-metabolizm.jpg

Kiedy cierpisz na powolny metabolizm, Twój organizm nie spala tłuszczu w normalny sposób. Tłuszcz powoli gromadzi się w organizmie, prowadząc do otyłości lub nadwagi. To stąd bierze się przeświadczenie niektórych osób o tym, że tyją niezależnie od tego, co jedzą, nawet kiedy ich styl życia nie różni się wcale od stylu życia ich szczuplejszych znajomych. A zatem, warto przeprowadzić diagnozę wspólnie z lekarzem, aby wykluczyć powolny metabolizm.

Warto wiedzieć, że zmniejszenie masy ciała w sytuacji, kiedy masz powolny metabolizm, jest bardzo trudne do wykonania, ale nie niemożliwe. Pamiętaj, że rygorystyczne diety, czyli te o bardzo małej liczbie kalorii, nie są najlepszym rozwiązaniem jeżeli masz powolny metabolizm, ponieważ ich wyniki będą niesatysfakcjonujące. Większość osób stosujących te diety-cud nie traci na wadze proporcjonalnie do spożywanych ilości.

Ale nie przejmuj się! Poniżej proponujemy kilka prostych kroków, dzięki którym uda ci się uzyskać pożądaną figurę.

Pij dużo wody

6#jablko-metabolizm.jpg

Wśród osób, które spożywają równowartość 3 jabłek lub małych gruszek dziennie, potwierdzono tendencję do większej utraty wagi przy diecie niskokalorycznej. Dlatego tak ważne jest, aby owoce znalazły się w Twojej diecie, gdyż pozwalają one w naturalny sposób zaspokoić apetyt na słodycze i cukier, a przy tym, zawierają wysoką zawartość błonnika i mało kalorii.

Mamy nadzieję, że wszystko o czym piszemy wyżej wyjdzie ci na dobre. Ważne abyś pamiętała, żeby utrzymywać równowagę w różnych aspektach swojego życia. Stosuj zbilansowaną dietę i nie zapominaj o ćwiczeniach!