Poranne odchudzanie – 4 sposoby

Wstając wcześnie rano mamy czas na trochę aktywności fizycznej, która pobudzi nasz organizm. Potem potrzebne jest nam tylko solidne śniadanie, które dostarczy odpowiednich ilości energii
Napar z cytryny i imbiru

Wszystkie doskonale wiemy, że odchudzanie to nie jest łatwy proces. Oprócz wielu wyrzeczeń, należy przede wszystkim zmienić codzienne nawyki. Dzięki temu nie tylko wyszczuplimy talię, ale też znacząco poprawimy jakość naszego życia.

Dzisiaj powiemy Wam o czterech sposobach na odchudzanie, dzięki którym stopniowo stracisz na wadze. Zacznij już od dzisiaj!

1. Odchudzanie a wczesne wstawanie

 

Jak zacząć dzień..Wstać godzinę wcześniej niż zwykle, to nie taka łatwa sprawa… Ale wiesz ile korzyści może Ci przynieść?

Zyskujemy czas dla siebie. Możemy zjeść porządne, obfite śniadanie lub wyjść na spacer, czy pobiegać. Wszystko to bez pośpiechu, na spokojnie.

Budzik

Bo która z nas nie miała takiej sytuacji, w której musiała przygotowywać biegiem siebie i dzieci, a potem lecieć do pracy bez śniadania? Trzeba tego unikać!

Zacznij już od jutra. Przestaw budzik i wstań godzinę wcześniej. Potem zastosuj wszystkie te porady, o których zaraz sobie powiemy. Zobaczysz, że odchudzanie nie jest aż takie straszne.

2. Uwaga na to co pijasz z samego rana

Napój z miętą, cytryną i imbirem

Świetnie! Udało nam się wstać godzinę wcześniej. I co teraz? Jak możemy wspomóc nasze odchudzanie?

Najlepiej zacząć od jakiegoś naturalnego napoju, który pomoże nam oczyścić organizm i przyspieszy metabolizm. Poniżej kilka przykładów:

  • Letnia woda z cytryną – potrzebujesz tylko wyciśniętego soku z jednej cytryny i szklanki wody. Zadbaj o to, żeby woda nie była ani za ciepła, ani za zimna. Tylko wtedy nasze ciało wykorzysta wszystkie jej właściwości.
  • Napar z imbiru – masz fioła na punkcie roślin i ziół leczniczych? To na pewno do Twoich ulubionych należy korzeń imbiru. Imbir wspomaga odchudzanie, oczyszcza organizm, a nawet uśmierza poranne bóle głowy.
  • Napar z pieprzu Cayenne, zielonej herbaty i miodu – Nieraz mówiliśmy już o tym napoju. Połączenie pieprzu Cayenne z zieloną herbatą sprawia, że poprawimy działanie naszego organizmu, tym samym przyspieszając odchudzanie.

Polecamy zwłaszcza z dodatkiem miodu! Przepyszne!

  • Herbata Oolong – herbata ta jest ostatnio na topie. Możesz ją znaleźć w sklepach ze zdrową żywnością. Co prawda, nie jest tak ekonomiczna jak zielona herbata, ale naprawdę warto dorzucić te parę złotych.

Pijaj ją 3 razy w tygodniu. Jest przepełniona antyoksydantami!

  • Sok ananasowy z aloesem – to świetne połączenie na początek dnia. Wyeliminujesz toksyny i przeczyścisz organizm. Od razu poczujesz się lepiej!

3. Poranna aktywność fizyczna

Spacery na odchudzanie

Super! Wstałyśmy wcześnie rano i wypiłyśmy nasz eliksir zdrowia. Przyszedł czas no odrobinę ruchu. Masz do wyboru kilka opcji:

  • Wyjdź pobiegać – 10 minut: Jeżeli możesz wyjść i pobiegać – nie zastanawiaj się! Ty tylko 10 minut! Przy okazji możesz – na przykład – kupić świeże pieczywo na śniadanie, albo wyprowadzić psa.
  • Spacer – 20 minut: Bieganie możesz zastąpić spacerem. Efekt jest podobny. Wystarczy 20-minutowy spacer szybkim krokiem. Poczujesz się świetnie.
  • Ćwiczenia fizyczne w domu: możesz jednego dnia wyjść pobiegać, innego pójść na spacer… Możesz też robić ćwiczenia w domu. Poświęć 20 minut na skłony, rozciągnięcia, brzuszki. Na początku będzie Ci ciężko, ale to tylko kwestia przyzwyczajenia.

Teraz przyszedł czas na orzeźwiający prysznic. Nie ma nic lepszego!

4. Odpowiednie śniadanie

Pożywne śniadanie

Przyszedł moment na zjedzenie śniadania. I musi to być śniadanie zrównoważone, kompletne i pożywne.

Weź pod uwagę, że jeżeli rezygnujesz z jadania tego posiłku, automatycznie sprawiasz, że Twój metabolizm staje się wolniejszy i tylko utrudnia Twoje odchudzanie.

Jadanie śniadań jest niezwykle ważne. Wypiłaś już oczyszczający eliksir, miałaś też dawkę aktywności fizycznej i wzięłaś prysznic. Teraz przyszedł czas, żeby spokojnie się posilić. Jakie menu jest najbardziej wskazane?

Polecamy kilka różnych opcji.

Oto 5 zdrowych przykładów, które zawierają odpowiednie ilości błonnika i protein, niezbędnych do wzmocnienia i rozwoju mięśni. W ten sposób odchudzanie staje się dużo łatwiejsze.

  • Płatki owsiane z kawałkami zielonego jabłka i orzechami. Jajko gotowane na twardo z kilkoma kropelkami oliwy z oliwek.
  • Kanapka z pełnoziarnistego chleba razowego, z odrobiną awokado i piersią z kurczaka. Do tego naturalny, świeżo wyciśnięty sok pomarańczowy.
  • Filiżanka kawy, omlet jajeczny z odrobiną czosnku i sok gruszkowy.
  • Jogurt grecki z orzechami i kawałkami śliwki. Do tego tost razowy z oliwą z oliwek i czosnkiem na wierzchu. Sok z jagód lub z granatu.
  • Miseczka owoców: 8 winogron, 4 truskawki i 1 śliwka. Kanapka z chleba razowego z dodatkiem jajka ugotowanego na twardo. Na wierzch kładziemy pokrojone pomidorki cherry.