Jak spalić 600 kalorii bez wychodzenia z domu?

Jeśli 40 - minutowa sesja jest dla ciebie zbyt obciążająca, możesz podzielić ten czas na 10-minutowe serie ćwiczeń.
Spal kalorie w domu

Regularne ćwiczenia fizyczne to bardzo zdrowy nawyk, który pomaga zachować zdrową wagę, zapobiega chorobom i poprawia ogólny stan zdrowia. Jednak nie musisz spędzać długich godzin na siłowni, aby skorzystać z tych wszystkich zalet.

Eksperci są zgodni, że wystarczy 30 minut ćwiczeń dziennie, aby utrzymać kondycję i uzyskać wiele korzyści dla swojego zdrowia. Dowiedz się jak spalić 600 kalorii nie wychodząc z domu! Jeśli brak Ci chęci bądź funduszy, aby zapisać się na siłownie, nie musisz się martwić!

Już teraz możesz poznać plan ćwiczeń, który pozwoli Ci spalić aż do 600 kalorii i wymodelować ciało bez wychodzenia z domu i wydawania pieniędzy. Wystarczy 40 minut, 3 razy w tygodniu, najlepiej rano. Gotowy?

Jak spalić 600 kalorii bez wychodzenia z domu?

Spalanie kalorii

Pamiętaj, że najlepiej ćwiczy się przy muzyce, dlatego przed rozpoczęciem włącz energetyczną playlistę. Następnie rozgrzej mięśnie i stawy, rozruszaj szyję, ramiona, kolana, biodra, kostki i talię.

Trening kardio

Spalanie kalorii na rowerze

Tzw. ćwiczenia kardio są niezbędne, aby pozostać w formie i utrzymywać odpowiednią wagę. Zacznij od energicznego joggingu lub marszu po domu przez 5 minut. Następnie wchodź i schodź po schodach lub potańcz. Możesz także jeździć na rowerze, biegać czy pływać. To pozwoli Ci spalić nawet 200 kalorii.

Pompki

Pompki to ćwiczenie, które również pozwoli Ci spalić znaczną ilość kalorii. Połóż się twarzą do dołu, dłonie i stopy powinny stać płasko na podłodze. Delikatnie unieś ciało do góry, następnie wróć do poprzedniej pozycji. Możesz wykonywać to ćwiczenie z całkowicie wyprostowanymi lub splecionymi nogami. Dla najlepszego rezultatu, zalecamy wykonanie co najmniej 80 pompek.

Przysiady

Przysiady na spalanie kalorii

Jeśli chcesz spalić tkankę tłuszczową, najlepszym ćwiczeniem będą przysiady. Stań i wyciągnij ręce przed siebie, staraj się trzymać plecy prosto. Obniżaj ciało, aż kąt między Tobą i podłogą wyniesie 45 stopni. Wykonaj 60-80 powtórzeń.

Wypady

Na zakończenie treningu, wykonaj 12 wypadów, które wzmocnią i wymodelują nogi i pośladki. Możesz wykonywać je z ciężarkami lub bez.

Ustaw nogi na szerokość ramion. Jeśli używasz ciężarków, zwróć dłonie wewnętrzną stroną do ud. Wykonaj duży krok wprzód prawą nogą. Lewą nogę pozostaw na miejscu. Ustaw kolana tak, aby prawe znajdowało się równolegle do podłogi. Powróć do poprzedniej pozycji i powtórz wypad lewą nogą. Powtórz 12 razy.

Dodatkowe rady…

  • Nie zapomnij o rozciąganiu po zakończeniu ćwiczeń. Rozciągnij ręce, nogi i talię, aby uniknąć zakwasów.
  • Utrzymuj zdrową dietę, unikaj cukrów, tłuszczów i sodu.
  • Jedz więcej owoców i warzyw. Nie tylko pomoże Ci to spalić dodatkowe kalorie, ale także zapewni energię.
  • Nie musisz ćwiczyć przez 40 minut bez przerwy. Możesz podzielić ten czas na 10-minutowe serie ćwiczeń.
  • Dla lepszego efektu pij co najmniej 8 szklanek wody dziennie.