Jak sprawić, aby brzuch był płaski?

Istotne jest aby przestrzegać czterech posiłków dziennie. Najlepszą metodą jest jeść mniejsze porcje. Jabłka mogą nam pomóc w spalaniu tkanki tłuszczowej. Dlatego, jest wskazane spożycie od dwóch do trzech jabłek w ciągu dnia, wliczając 1 sztukę do śniadania, wskazane byłoby również przygotować sok jabłkowy.

Brzuch jest zdecydowanie najbardziej problematyczną częścią naszego ciała. Tłuszcz gromadzi się w obszarze brzucha właściwie bez naszej wiedzy i zaburza równowagę naszej talii. Co możemy zrobić, aby nasz brzuch był płaski? Zalecamy włączenie do diety produktów, o których zaraz opowiemy. Przy odrobinie wysiłku osiągniemy nasz wymarzony płaski brzuch.

Płaski brzuch –  wskazówki jak spalać tłuszcz

Niektóre złe nawyki, które goszczą w naszym życiu, do tego siedzący tryb życia i nieodpowiednia dieta, mogą przyczyniać się do gromadzenia się tłuszczu w okolicy naszego brzucha. Jak wiemy cuda nie istnieją, i aby osiągnąć płaski brzuch, musimy poświęcić dużo czasu i wysiłku. Poświęcenia z naszej strony będą polegały głównie na unikaniu tych pokarmów, które powodują zatrzymywanie wody w organizmie i gromadzenie się tłuszczu. Dlatego też, zalecamy następujące czynności:

  • Staraj się pić dwa litry wody dziennie oraz soki naturalne.
  • Wyeliminuj ze swojej diety przetworzone produkty, takie jak słodycze, dania gotowe oraz produkty mączne.
  • Zrezygnuj ze spożywania soli, która jest główną przyczyną zatrzymywania płynów w organizmie.
  • Zacznij uprawiać ćwiczenia, najlepiej codziennie. Nawet samo spacerowanie przez pół godziny może wnieść dużo dobrego dla twojego zdrowia. Nie wahaj się, przyniesie to same korzyści!
  • Pamiętaj, że dieta nie oznacza tego, że przestajesz jeść. Najlepiej jest jeść małe porcje cztery razy dziennie, czyli pożywne śniadanie, obiad, niewielki podwieczorek i kolację. Pamiętaj, aby nie pomijać żadnego z czterech posiłków dziennie, zwłaszcza śniadania czy kolacji.

Produkty, które spalają tłuszcz z brzucha

1. Jabłko

2#;brzuch.jpgCo ty na to, aby rozpocząć swój dzień od pysznego jabłka? To naprawdę świetny pomysł, zalecany również przez dietetyków i lekarzy. Uważają oni, że jabłko jest świetnym pomysłem na śniadanie, zwłaszcza w towarzystwie miseczki płatków owsianych. Powodem, dlaczego jabłka pomagają spalać tłuszcz, a tym samym dobrotliwie wpływają na to, jak wygląda nasz brzuch, jest to, że zawierają w sobie wiele składników odżywczych, zwłaszcza witaminę C, flawonoidy i beta-karoten. Teraz musimy jeszcze wziąć pod uwagę to, aby jabłka naprawdę pomogły nam w spalaniu tłuszczu, dlatego powinniśmy spożywać od dwóch do trzech jabłek dziennie. Dlatego też, oprócz zjadania jabłka na śniadanie, możemy też przygotować z niego pyszny sok. Sok z jabłka w połączeniu z burakiem ćwikłowym będzie świetnym uzupełnieniem naszej kolacji. Dasz się namówić?

2. Banan

3#;brzuch.jpgBanan ma od 75 do 135 kalorii. Owoc ten wypełniony jest składnikami odżywczymi, takimi jak potas, wapń, magnez i witaminy. Możemy pokusić się o stwierdzenie, że banan to napój izotoniczny, lecz w owocu. To cudowny produkt odżywczy, którego nie możemy pominąć w naszej codziennej diecie i powinniśmy  jeść go  przynajmniej raz dziennie. Włączenie do swojej diety naturalnych składników odżywczych w postaci owoców, przyczynią się nie tylko do utraty wagi, ale też wpływa pozytywnie na stan zdrowia. Banan świetnie sprawdza się w tej roli, więc można go jeść jako przekąskę w ciągu dnia lub na podwieczorek. Oprócz tego, że zaspokoi głód, to dostarczy dodatkowo sporo witamin, dzięki którym będziesz miała wystarczająco energii, aby stawić czoła codziennym obowiązkom.

3. Seler

7#pomidoryJesteśmy wielkimi fanami pomidorów. Są pysznym dodatkiem do sałatek, sosów i pasują do praktycznie wszystkich potraw, które spożywamy na co dzień, a do tego dostarczają nam wielu składników odżywczych, których nasz organizm potrzebuje każdego dnia. Ale czy wiedziałaś, że pomidory pomagają likwidować nagromadzone lipidy we krwi? Oznacza to, że działają one oczyszczająco, co pomaga nam pozbywać się z organizmu nagromadzonego tłuszczu. Nie zapominaj o pomidorach! Nie powinno ich zabraknąć w twoich potrawach.